Mrok Wiki
Advertisement
Mrok Wiki
Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek
Zmarł w Mroczna magia zabity przez Gregori Daratrazanoff
Znajduje się w drzewku Pozostałe postacie
Pojawił się w Mroczna magia
Charakterystyka postaci

Należał do organizacji Morrison. Podróżował za Savannah przez dość długi czas, próbując zdobyć dowody na to, że jest wampirem. Jednak nigdy nie udało mu się przekupić jej pracowników, aby go wpuścili, bądź wygadali jakiś jej sekret. Sprawa z Peterem od razu zaczęła mu wyglądać na atak wampira. Nie potrafił uwierzyć w to, że świadkowie mogą opowiedzieć dosłownie tą samą wersję zdarzeń. Włamał się na komisariat i przeszukiwał akta sprawy mając nadzieje, że natknie się na jakieś informacje. Między czasie usłyszał o jej mężu i czekał na nich na tyłach biura. Jak tylko wyszli to jego fotograf zrobił im zdjęcie, a on zaczął zadawać im pytania, mając nadzieje,że któreś z nich wyda się i powie kim jest. Zachowanie Gregoriego upewniło go w tym, że przynajmniej mężczyzna jest wampirem. Kiedy zorganizowali pogrzeb Petera to śledził jednego z członków ekipy, aż do posiadłości Gregoriego. Próbował przejść przez ogrodzenie, ale po drugiej stronie czekały na niego wilki. Po jakimś czasie pojawił się Gregori lewitując i udowadniając mu, że jest wampirem. Wiele nie myśleć postrzelił go trucizną jaką wynalazła jego organizacja z krwi wampirów zdobytej trzydzieści lat temu. Triumfował i zadał Gregoriemu kilka ran nożem. Zdążył skontaktować się z ekipą, aby pomogli mu z wampirem. Nieoczekiwanie mężczyzna pokonał truciznę i przejął kontrolę nad jego ciałem. Kazał mu zaprowadzić się do ich siedziby, w której było trójka ludzi. Gregori zabił ich, a następnie ugryzł Wade i pił jego krew tak długo, że gdy rzucił ciało na ziemię to zmarł od razu z braku krwi.

Advertisement