FANDOM

Płeć Kobieta
Rasa Pół Człowiek - Pół Karpatianin => Karpatianka
Wiek 26 lat w Mroczne pożądanie
Rodzice Margaret O'Halloran (Maggie) i Rand
Partner życiowy Jacques Dubrinsky
Dzieci Stefan Kane Dubrinsky
Znajduje się w drzewku Dubrinsky
Część w której jest głównym bohaterem Mroczne pożądanie
Pojawił się w Mroczny sen
Opis fizyczny mała, drobna, jaskrawoczerwone włosy i szmaragdowe oczy
Charakterystyka postaci Shea mając sześć lat dowiedziała się od swojej matki, że musi raz na jakiś czas pić krew. Myślała, że ma bardzo rzadką chorobę - hemofilię. Zbyt wiele osób zaczęło interesować się nią, więc wyjechały do rodzinnych stron jej matki - do Irlandii. Później często się przeprowadzały. Matka poświęcała jej wymagane minimum opieki i nic więcej.

Shea ma bardzo silnie rozwinięty dar uzdrawiania. Została dobrym lekarzem.

W osiemnaste urodziny Shei jej matka popełniła samobójstwo. Z jej pamiętnika odkryła, że jej ojciec ma na imię Rand.

Gdy miała dziewiętnaście lat poczuła bardzo silny ból. Nastąpiło jej połączenie z Jacquesem, którego nie rozumiała.

Gdy miała dwadzieścia cztery lata do jej gabinetu przyszedł Jeff Smith i Don Wallace pokazując jej zdjęcia Karpatian, których zabili. Domyśliła się, że ją też chcą zabić, dlatego uciekła.

Mając dwadzieścia sześć lat dotarła do Karpat, poniekąd przez wpływ Jacquesa. Tam miał już nad nią pewną kontrolę. Odnalazła go i wydobyła z trumny. Zaatakował ją. Był pewny, że go porzuciła. Wypił trochę jej krwi. Gdy słońce wzeszło na niebo i stał się sparaliżowany to uciekła od niego. Wzięła duży samochód i podjechała najbliżej jak tylko mogła. Wydobyła go na zewnątrz starając się nie wystawiać go na słońce. Przewiozła go we względnie bezpieczne miejsce. Pozszywała najgorsze z jego obrażeń.

Jacques nieumyślnie doprowadził do jej przemiany.

Shea wiedziała, że potrzebują więcej krwi. Udała się zatem do pobliskiego miasta, aby wziąć ją z banku krwi. Została zauważona przez Byrona. Przestraszyła się go i próbowała go zgubić.

Gdy dotarła do domu, zobaczyła, że Jacques usiłował wstać zrywając większość szwów. Gdy zaczęła z powrotem je zszywać to do pomieszczenia wszedł Mikhail i Byron. Książę myślał, że próbuje ona zaszkodzić jego bratu więc zaczął ją dusić. Jacques zaczął go atakować, ale na nic się to nie zdało. Dopiero po chwili zorientował się w sytuacji i puścił ją.

Shea od razu podeszła do Jacquesa i znowu próbowała go leczyć. Po chwili przybył Gregori i Raven. Pomogli im przenieść się, aby mogli się położyć koło siebie. Gregori uzdrowił najpierw ją, a później jego. Jacques uśpił ją i położyli się w uzdrawiającej ziemi.

Następnego ranka Mikhail dał krew swojemu bratu, a Gregori dał krew Shei. Jacques czuł się lepiej, więc wyszli na dwór, gdzie spotkali Byrona. Chwilę później Jacques usłyszał na mentalnej ścieżce jego krzyk.

Jacques, Mikhail i Gregori poszli ratować Byrona. W czasie tej akcji zabili Jeffa. W tym samym czasie Shea została z Raven, która była w ciąży. Do ich domu wpadł Don i Eugene. Raven została postrzelona przez Dona. Gregori użył wzroku Shei by zabić Eugene na odległość. Don złapał ją za ręce i zaczął wyprowadzać z domu. Udało jej się spojrzeć na jego dłoń. Jacques wykorzystał to, aby posłać na niego ogień. Mężczyzna puścił kobietę. Zza krzaków wypadł Jacques w formie wilka i zabił Dona.

Shea zajęła się leczeniem Raven, w czasie gdy Gregori ratował jej dziecko. Po tym Jacques wziął ją do ziemi, aby odzyskali siły.

Po powstaniu Jacques udał się po krew. Shea wyszła na dwór i spotkała Randa, który brał ją za jej matkę. Zaczął odchodzić, gdy przyszedł Jacques. Rand w pewien sposób połączył się z Sheą, więc czuła ona ból jaki zadawał mu Jacques.

Usłyszała prośbę Falcona o pomoc jego życiowej partnerce. Razem z Jacquesem udali się do Sary, wyciągnęli ją z ciężarówki i przenieśli do domu Raven. Zajęły się Sarą próbując zadbać o jej zdrowie do czasu przybycia mężczyzn.