FANDOM

Płeć Kobieta
Rasa Karpatianka
Wiek urodziła się parę miesięcy po Mroczne pożądanie
Rodzice Raven Whitney i Mikhail Dubrinsky
Rodzeństwo Alexandru (Sandu) Dubrinsky
Partner życiowy Gregori Daratrazanoff
Dzieci Bliźniaczki: Anastasia Daratrazanoff i Anya Daratrazanoff
Znajduje się w drzewku Daratrazanoff, Dubrinsky
Część w której jest głównym bohaterem Mroczna magia
Została wspomniana w Mroczny blask, Mroczne wyzwanie, Mroczny sen
Opis fizyczny mała, grube niebiesko-czarne włosy do bioder, pełne piersi, wąska talia, niebieskie oczy
Charakterystyka postaci

Już w brzuchu matki była zagrożona. Została zraniona. Gregori swoim śpiewem i krwią uleczył ją i przekonał, aby dalej pozostała w jej łonie. W dzieciństwie Savannah czuła się bardzo samotna. Nie czuła się dobrze przez nadmiar kontroli rodzicielskiej. Niespodziewanie spotkała małego wilka i szybko się z nim zaprzyjaźniła. Jemu opowiadała wszystkie swoje sekrety i obawy. Tylko jemu się zwierzała. Od małego była karmiona krwią zwierzęcą, ponieważ jej matka nie była od urodzenia Karpatianką. Próbowała chodzić za dnia, wierząc, że to dzięki diecie udaje jej się robić coś, czego Karpatianie nie potrafią.

Gdy miała osiemnaście lat to jej ojciec zaprosił wszystkich wolnych mężczyzn, aby zaprezentować ją. Szybko poczuła się przez nich przytłoczona i uciekła do swojego pokoju. Pojawił się za nią Gregori i oznajmił, że jest jej życiowym partnerem. Nie potrafiła pogodzić się z tym, że miałaby żyć z takim tyranem. Zwierzyła się swojemu wilkowi, że zamierza uciec. Gdy słońce jeszcze świeciło to wyszła z domu. Nieszczęśliwie w czasie biegu potknęła się i spadła w przepaść przebijając sobie udo. Bez chwili zastanowienia zawołała swojego wilka, aby jej pomógł. Wypiła jego krew dla wzmocnienia, kiedy on lizał ją i leczył.

Dotarła do Ameryki i jeździła od miasta do miasta pokazując sztuczki magiczne. Jej najbliższym przyjacielem został Peter, który zajmował się wszystkimi sprawami, do których nie miała głowy.

Mając dwadzieścia dwa lata poznała Dragona. Byli razem parą. Spotykali się. Jeździli razem na motorze. Jednak za każdym razem, gdy próbował ją dotknąć to dostawał silnego ataku alergii. Któregoś dnia, gdy na pożegnanie chciał ją pocałować to pojawił się olbrzymi pies, który zaczął go gonić. Więcej Savannah już go nie zobaczyła.

Kiedy miała dwadzieścia trzy lata, po swoim występie Peter chciał ją zaprosić na randkę. Odrzuciła jego zaloty, a chwilę później pojawił się wampir Roberto, który zabił Petera i chciał Savannah tylko dla siebie, wierząc, że zwróci mu jego emocje. Jednak pojawił się Gregori i zabił go. Uświadomił ją, że przez lata była chroniona przez Juliana.

Mimo jej sprzeciwów przeniósł ją dla jej bezpieczeństwa do swojego domu. Odmówiła wejścia do środka, jednak zmusił ją do tego, aby powiedziała, że wchodzi tam z własnej wolnej woli. Buntowała się przeciwko niemu, nie chcąc takiego partnera. Przytulił ją do siebie i spytał się, czy zaśnie z własnej woli, czy ma jej to rozkazać. Przerażona zgodziła się zasnąć samodzielnie.

Obudziła się, gdy było jeszcze jasno, zadowolona, że to jej jedyna szansa na ucieczkę. Jednak okazało się, że Gregori nawet pogrążony we śnie ma dość siły, by ją zatrzymać. Zaczęła tęsknić za swoim wilkiem i bezmyślnie połączyła się z nim. Gregori przemienił się, uświadamiając nią, że to zawsze on nim był. Zesłał na nią sen.

Obudził ją pachnąc inną kobietą. Poczuła zazdrość, nie do końca rozumiejąc dlaczego i odmówiła nakarmienia się od niego. Gregori zajął się rozbieraniem jej i zmusił ją do tego by wzięła jego krew. Zaczęła z nim walczyć, a nim bardziej walczyła tym bardziej stawał się agresywny. Przemienił się w bestię, zaczął ją gwałcić i pijąc jej krew. Próbowała się mu wyrwać, ale miała zbyt mało siły. W którymś momencie pojawił się w jej umyśle błagając ją by go zabiła. Dopiero wtedy zrozumiała co zrobiła swoją odmową. Pojęła, że jego obecny stan jest jej winą. Gdyby tylko nie kazała mu czekać, tylko była lepszą życiową partnerką to do niczego by nie doszło. Rozluźniła się pozwalając mu na wszystko. Uspokajając siebie udało jej się uspokoić jego. Zanim wysuszył ją do końca to udało mu się odzyskać kontrolę. Związał ich rytualnymi słowami, dał swoją krew i kazał jej zasnąć.

Gdy ją obudził to zaczął leczyć ją swoją śliną i doprowadził ją do paru orgazmów, zanim pokazał jej czym jest prawdziwy seks. Nie potrafił zrozumieć, dlaczego nie potępia go za to co jej zrobił. Zaproponował jej w zamian, że może wejść do jego umysłu i dowiedzieć się o nim wszystkiego, jednak z szacunku do niego odmówiła. Chwilę później wyczuł zagrożenie, więc wbrew jej woli postanowił ją przenieść do bezpieczniejszej kryjówki. Wściekła postanowiła jednak zajrzeć do jego umysłu, ale tak, by tego nie zauwżył. Zrozumiała jaką osobą jest naprawdę. Pogodziła się ze swoim losem, zaczynając cenić, że jest jego życiową partnerką. Jednak w dalszym ciągu nie mogła pogodzić się ze stratą wolności. Podeszła go, aby zgodził się zorganizować pogrzeb Peterowi.

Udali się na komisariat, aby zidentyfikować ciało. Przesłuchał ich detektyw David, a następnie pokazał tylnie wyjście, aby mogli ominąć paparazzi. Jednak tam czaił się Wade Carter. Jego fotografowi udało się zrobić jedno zdjęcie. Wade próbował wydobyć od nich informacje, aby przyznali się do tego kim są.

Pogrzeb został zorganizowany na terytorium Gregoriego pod koniec dnia. Następnie wrócili do jego domu i już po chwili odwiedził ich Aidan. Wyczuli zagrożenie, ale Gregori nie skorzystał z pomocy Aidana i odesłał go do domu.

Gregori poszedł rozprawić się z Wadem, a w tym czasie Savannah pozostawała cieniem w jego głowie. Gregori pozwolił, aby Wade wstrzyknął mu truciznę, aby ją rozłożyć i wysłać dane do Aidana, by popracował nad antidotum. Kazał mu zaprowadzić się do ich laboratorium. Zabił trzy osoby, które były tam obecne. Spalił wszystkie papiery, zniszczył komputery i zlewki. A na koniec zaczął pić z Wade. Puścił go dopiero na polecenie Savannah i rzucił na ziemię jego trupa. Wrócił do domu. Nakazał jej wypicie krwi. Po seksie i prysznicu w ulewie pobiegali jako wilki i poszli spać.

Pojechali do domu Savannah w Nowym Orleanie. Gregori odkrył, że jest tam zostawiona w kurzu wiadomość od Juliana, w której podał im lokalizacje i nazwiska osób podejrzanych o przynależność do organizacji Morrison. Odkryli też pomieszczenie z ich ojczystą ziemią.

Savannah wykryła zagrożenie i poszła w jego kierunku. Kiedy odkryli skąd dokładnie je wyczuwa to Gregori poszedł tam każąc jej wrócić do domu. Usłyszał kłótnie trzech mężczyzn. Gary próbował uratować dziewczynę, która bawiła się w bycie wampirem, przed Rodneyem i Toddem. Jednak oni postanowili go zabić. Gregori na początek zaatakował Todda. Następnie zabił Rodneya i Todda. Spodobała mu się postawa Garego, który próbował ratować dziewczynę, choćby sam miał zginąć. Rozkazał mu pójść za róg, ukrywając jego obecność, przed zbiegowiskiem jakie zaczęło się pojawiać wokół budynku. Uzdrowił dziewczynę i wykasował jej wspomnienia. Następnie dołączył do Garego. Ku jego niezadowoleniu po chwili przybyła do nich Savannah.

We trójką udali się do kawiarenki, wypytywali Garego o organizację i jego życie w zamian opowiadając mu o Karpatianach. Po chwili wyczuli zagrożenie. Savannah wzięła Garego do ich domu stwarzając iluzję niewidzialności. Jak tylko dotarła do domu to uśpiła go. Natomiast Gregori stworzył iluzję tamtej dwójki idącej koło niego. Poszedł w bardziej ustronne miejsce. Wtedy pojawiły się dwa ghule. Od razu wezwał ich stwórcę, Rafaela. Zabił stwory i wampira.

Następnej nocy dał Garemu wybór. Możliwość pracy w jednej z jego firm oraz dwa możliwe scenariusze: zachowa pamięć, ale musi dać Gregoriemu napić się jego krwi, albo jego wspomnienia zostaną skasowane. Wybrał pierwszą opcję, dlatego od razu wybrali się do restauracji, aby mógł uzupełnić straconą krew. Dość szybko wyszli, bo Savannah zaczęła wyczuwać jakieś zagrożenie.

Udali się pod hotel Garego. Gregori odkrył, że w jego pokoju znajduje się dwójka ludzi. Poprosił Garego, by mimo tego udał się tam. Ochraniałał go, w czasie rozmowy z Derekiem i Danem. Podpowiedział mu, aby zgodził się pójść z nimi do Morrisona. Zabrali Garego na bagna. Jednak Morrison wyczuł obecność Savannah. Kazał ludziom zabić Garego, a sam w tym czasie zaczął uciekać. Gregori nie zgodził się, aby Savannah mu pomogła, więc dla jej bezpieczeństwa unieruchomił ją swoją mocą. Zajął się jedym z ludzi, w czasie, gdy drugi próbował udusił Garego. Dopiero po chwili udało mu się zabić obu. Niestety Morrison był już zbyt daleko, aby mógł go dogonić.

Savannah była zrozpaczona, że nie pozwolił jej nawet na tak minimalne zagrożenie. Płakała próbując pogodzić się z własną bezsilnością. Gregori odstawił Garego do pokoju w innym hotelu. Gdy nie mógł dłużej patrzeć na płaczącą Savannah to zesłał na nią sen.

Po obudzeniu się dalej nie potrafiła się cieszyć. Jednak przekonała Gregoriego do wycieczki po bagnach. Polecieli tak w formie ptaka, a Gregori wezwał najbliższego mieszkańca, który mógłby nadawać się na przewodnika. Wsiedli do łodzi Beau i słuchali jego opowieści o bagnach i jego życiu. Między czasie dowiedzieli się, że poznał Juliana. Beau opowiedział im również legendę o Staruszku Alligatorze.

Gdy opuszczali łódź, to Beau poprosił ich by nie byli zbyt surowi, jeśli zaatakowałby ich jakiś jego przyjaciel. Chwilę później kilku mężczyzn próbowało zrobić im krzywdę. Wśród nich była jedna osoba, która znała Beau. Z pozostałych Gregori wypił tak dużo krwi jak mógł i w umysłach wszystkich wczepił wspomnienia o bójce, w której oszczędził tylko Beau.

Savannah była wściekła, za ten pokaz mocy i za to, że po raz kolejny zmusił ją do picia krwi. Pojawili się u Garego i chwilę z nim porozmawiali. Savannah udało się przekonać Gregoriego na kolejną atrakcję turystyczną.

Udali się na "polowanie na wampiry". Przewodnik oprowadzał ich po kilku miejscach opowiadając różne straszne historie i legendy. Między czasie wyczuli kolejnych ludzi Morrisona, którzy przybyli zabić Garego. Savannah zaczęła rozmawiać z Johnem wydobywając z niego informację. Jednak Gregori odciągnął ją mówiąc, że to pułapka wampira, któy próbuje ją namierzyć. Gregori zasiał w głowie Randalla, aby zaatakował Johna i obaj mężczyźni zamordowali się. Gregori wyzwał Morrisona na pojedynek. Wampir przysłał ghule, oraz watachę psów i wilków. W czasie, gdy Gregori walczył to Savannah tkała iluzję w umysłach ludzi w koło niej, aby postrzegali to za inscenizację, jako element przedstawienia.

Przewodnik się odezwał, co wyrwało z uroku Morrisona, który od razu zaczął uciekać na bagna. Gregori wyzwał go, aby się pokazał. Zjawił się w postaci Staruszka Alligatora. W tym czasie Savannah upewniała się, że iluzja jest doskonała i nikomu nie została pamięć o rzeczywistych wydarzeniach. Gregoriemu udało się wygrać, ale otrzymać śmiertelne rany. Savannah czym prędzej do niego pognała. Uzdrowiła go tak bardzo jak potrafiła i dała mu swoją krew. Odezwała się w głowie Garego, prosząc go, aby znalazł Beau i uratował ich przed słońcem. Chwilę potem padła z wyczerpania.

Obudził ją Gregori już zdrowy i najedzony, zachęcając do pożywienia się i odzyskania sił.