FANDOM

Płeć Kobieta
Rasa Człowiek => Karpatianka
Partner życiowy Mikhail Dubrinsky
Dzieci Alexandru (Sandu) Dubrinsky i Savannah Dubrinsky
Znajduje się w drzewku Dubrinsky
Część w której jest głównym bohaterem Mroczny książę
Pojawiła się w Mroczne pożądanie, Mroczny sen
Została wspomniana w Mroczny blask, Mroczna magia
Opis fizyczny drobno koścista; smukła,wąska talia; długie kruczoczarne włosy; niebiesko-fioletowe oczy; pełne piersi; śmietankowa cera; małe stopy i dłonie
Charakterystyka postaci Ma umiejętność "sondowania" umysłów innych osób. Jej ojciec uważał ją za diabła wcielonego, a matka tolerowała. Jednak Raven niezrażona pomagała policji w ujęciu czterech seryjnych morderców. Jednak czytanie myśli innych osób sprawia jej mnóstwo bólu. Postanowiła przyjechać ze Stanów Zjednoczonych do Rumunii, aby odpocząć.

Pewnej nocy udaje jej się połączyć umysłem z Mikhailem. Nie spodziewała się, że mężczyzna ją odnajdzie i zaprosi do swojego domu na partyjkę szachów. Zaczynają się poznawać. Raven dowiaduje się o zabiciu Noelle.

Mikhail bojąc się o jej zdrowie poprosił ojca Hummera, aby ją przypilnował. Chwilę przed zmierzchem Raven sama wróciła do pokoju. Podsłuchała rozmowę Jacoba, Margaret, Harrego i Hansa, którzy całą ekipą wybrali się do lasu. Raven poszła za nimi. Dowiedziała się, że zamierzają wykopać i zabić Eleanor, która właśnie rodziła. Chcąc ją uratować pokazała im się. Szybko zorientowała się, że Margaret tak samo jak ona umie czytać w myślach. Nieszczęśliwie dla niej Eleanora zwróciła się bezpośrednio do niej co zostało podsłuchane. Zaatakował ją Jacob popychając na skraj śmierci. Wtedy na polankę przybyli Karpatianie i zabili ludzi.

Mikhail cudem uratował Raven przemieniając ją. Zdążył powiedzieć jej tylko trochę o swoim ludzie. Miała paniczny lęk przed zejściem pod ziemię, dlatego spali w piwnicy.

Mikhail zostawił ją na chwilę samą, a ona poczuła czyjś smutek. Wyszła na dwór, aby spotkać Rudego i chwilę z nim porozmawiać. Mikhail bojąc się o jej życie czym prędzej się tak pojawił i zaprowadził ją do domu.

W ciągu dnia zostali obudzeni przez jakieś zakłócenia. Rudy znalazł dowody na to, że są Wampirami. Podpalił ich dom. Zostali zmuszeni do wejścia pod ziemię. Mikhail musiał wymusić jej podporządkowanie się mimo jej ogromnego lęku. Gregori uśpił ją, dając jej chwilę oddechu.

Mikhail zostawił ją z Jacquesem, gdy poszedł do Rudego do szpitala. Raven wyczuła, że coś się dzieje i razem z Jacquesem wyszli na dwór. Był tam Hummer przetrzymywany przez Jamesa. Jacques został zaatakowany przez Andre. Wampir pokonał go. Raven mogła jedynie dać mu trochę swojej krwi, kiedy musiała odejść zostawiając go na słońcu. Andre poszedł do swojej kryjówki, polecając swojemu ludzkiemu pionkowi zaprowadzenie jej do wyznaczonego domu. Raven miała bardzo mało siły i ledwo szła. Na miejscu zasnęła.

Obudziła się wieczorem. Andre przybył wściekły, że nie pożywiła się Hummerem. Stwierdził, że w takim razie jest on im niepotrzebny i zabił go. Gdy przybył Mikhail, wampir zmusił ją do wypicia krwi z narkotykiem. Przez to jej umysł został zamglony. Nie potrafiła przypomnieć sobie co się dokładnie zdarzyło. Andre wmówił jej, że jest jej życiowym partnerem. Próbując zrozumieć co się dzieje odszukała umysłem Mikhaila przełamując działanie narkotyku.

Andre zaprowadził ją do domu, w którym była para ludzi. Raven udawała przed nim, że dalej nic nie pamięta i tak poprowadziła rozmowę, że ocaliła ludzi. Andre wyszedł, aby walczyć. Gdy zbliżyła się do Alexandra ( jednego z ludzi) to złapał ją za gardło, myśląc, że jest ona dla nich zagrożeniem. Mikhail wściekły zaatakował go na odległość i gdyby nie protest Raven to by go zabił.

Andre w czasie walki z Mikhailem połączył się z Raven, aby czuła jego ból, gdy jest atakowany i zobaczyła jaki naprawdę jest jej partner. Gregori uśpił ją, aby nic nie odczuwała. Po walce na polecenie Mikhaila obudził ją. Raven kolejny raz postawiła na swoim i ludzie jedynie mieli skasowane wspomnienia.

Raven zaszła w ciążę. Mikhail zawołał ją, gdy odnaleźli Jacquesa, aby im pomogła. Uspokoiła Sheę i pomogła jej przemieścić się, by Gregori mógł ich uleczyć. Została z Sheą, kiedy mężczyźni udali się, aby uratować Byrona. Do ich domu wpadł Eugene i Don, który ją postrzelił. Gdy sytuacja została opanowana, to Shea zajęła się leczeniem Raven, a Gregori jej dziecka.

Do jej domu została przyniesiona Sara. Razem z Sheą zaopiekowały się nią do powrotu mężczyzn.

Później Raven zaszła jeszcze dwa razy w ciążę, z czego raz poroniła.