FANDOM

Mroczny zabójca
Tytuł polski: Mroczny zabójca
Tytuł oryginalny: Dark Slayer
Data pierwszego wydania w oryginale: MWrzesień 2009
Główni bohaterowie: Ivory Malinov i Razvan Shonsky
Część w serii: 20
Poprzednia: Mroczna klątwa
Następna: Mroczne niebezpieczeństwo

! Książka nie wydana w Polsce!

Nota wydawcy:

W świecie wampirów istnieje pogłoska, że istnieje mroczny zabójca - kobieta, która podróżuje ze stadem wilków i niszczy każdego wampira, którego spotka na swojej drodze. Tajemnicza, nieuchwytna i pozornie nieuchwytna, jedyny łowca, który sieje zamęt w sercach nieumarłych.

Nazywa się Ivory Malinov. Jej jedyni bracia to wilki. Dawno temu została zdradzona przez swój lud, porzucona przez swoją rodzinę, odrzucona przez wszystkich którzy byli jej drodzy, Ivory przeżyła wieki bez towarzystwa czy miłości. Zachowała zdrowie psychiczne dzięki polowaniu i nawyków żywieniowych. Aż do nocy gdy wyczuwa zapach mężczyzny, nieoczekiwanego wybawienia. Jej życiowego partnera. Klątwa dla wszystkich karpackich kobiet.

Nazywa się Razvan. Oskarżony o zbrodnie, znienawidzony i budzący lęk, urodzony w jedynym z największych karpackich rodów Dragoonseeker, dorastał uwięziony jako najbardziej wzgardzony wróg. Uciekając od życia w więzieniu, Razvan szuka świtu, by zakończyć swoją straszną egzystencję. Zamiast tego znalazł swoje wyzwolenie w mrocznym zabójcy.

W duchu, ciele i krwi, w miłości i na wojnie, Ivory i Razvan są dla siebie stworzeni. Tak długo jak ośmielą się żyć.

Postacie, które się pojawiły:

Wspomniane postacie:

Zwierzęta, które się pojawiły:

Dane demograficzne:

  • W tej części w ciąży była:
  • W tej części urodził się:
  • W tej części zmarł:

--> Powrót