Mrok Wiki
Advertisement
Mrok Wiki
Inna nazwa pod którą jest znany Staruszek Alligator
Płeć Mężczyzna
Rasa Wampir
Zmarł w Mroczna magia zabity przez Gregori Daratrazanoff
Znajduje się w drzewku Pozostałe postacie
Pojawił się w Mroczna magia
Charakterystyka postaci Stworzył organizację Morrison. Była podzielona na kilka grup. Pierwsza zajmowała się drobnostkami, byli sprawdzani, czy do czegokolwiek się nadają. W drugiej byli zgromadzeni Ludzie, którzy mieli ogromny intelekt ich rola ograniczała się do sprawdzania potencjalnych ofiar, tworzenia substancji, która miałaby unieruchomić wampira. Trzecia składała się z osób, które były dotknięte złem. Na polecenie wampira zabijali innych. Potrafili dla samej zabawy torturować i mordować inne osoby. Ostatnia składała się z wampirów, które były kontrolowane przez Morrisona, miały pomagać mu kontrolować ludzi i być przynętą na ewentualnych łowców.

Jako leże wybrał sobie bagna. Przyjmował na nich formę Aligatora. Pożywiał się na ludziach, którzy zbyt blisko podeszli, oraz zabijał wszystkie żywe istoty, które ośmieliły się wejść na jego teren. Jednak przede wszystkim starał się ukrywać, by żaden łowca, go nie znalazł. Przez jego praktyki w okolicy zaczęły pojawiać się legendy o Staruszku Alligatorze.

Gary Jansen zadzwonił do niego z krzykiem, dlaczego jego formuła została zmieniona. Nie mógł sobie pozwolić na to, by jakiś człowiek tak go traktował. Dlatego wysłał Dereka Evans i Dana Martina, aby przyprowadzili go do niego. Gdy Gary dotarł na bagna, to Morrison wyczuł obecność Karpatianki, na wszelki wypadek uciekł, każąc ludziom zabić Garego. Nie powiodło im się to, bo zostali zabici, przez kolejnego Karpatianina. Morrison schował się i wysłał Randala Smitha i Johna Perkinsa, aby zabili Garego. Z jednym z nich połączyła się Karpatianka. Odszukał jej ścieżkę, aby mieć pewność, że jest nowicjuszką i zaczął się zbliżać w jej kierunku. Nieoczekiwanie silniejszy Karpatianin kazał jednemu z jego ludzi zabić drugiego, co skończyło się bójką i śmiercią obydwu. Morrison chciał uciec, ale Gregori wysłał mu wyzwanie, którego nie mógł zignorować. Wysłał na niego swoje ghule, oraz watahę psów i wilków. Gregori pokonał ich bez najmniejszego problemu, jednak dzięki temu, że Morrison usłyszał głos człowieka, to mógł wyrwać się spod uroku Karpatianina i uciec do swojego legowiska. Tam Gregori znowu go wysłał i Morrison musiał stawić się do walki. Wybrał postać Aligatora, bo była dla niego najbardziej naturalna. Mocno zranił swojego wroga. W którymś momencie zorientował się, że nie uda mu się wygrać, więc próbował pertraktować z łowcą. Niestety zanim zdążył się zorientować, to Gregori wyjął mu serce i zabił go.

Advertisement