Mrok Wiki
Advertisement
Mrok Wiki
Płeć Mężczyzna
Rasa Karpatianin
Wiek około 1000 lat
Rodzice Sarantha Dubrinsky i Vladimir Dubrinsky
Rodzeństwo Draven Dubrinsky, Jacques Dubrinsky i Noelle Dubrinsky
Partnerka życiowa Raven Whitney
Dzieci Savannah Dubrinsky i Alexandru (Sandu) Dubrinsky
Znajduje się w drzewku Dubrinsky
Część w której jest głównym bohaterem Mroczny książę
Pojawił się w Mroczne pożądanie, Mroczny sen
Został wspomniany w Mroczny blask, Mroczna magia, Mroczne wyzwanie, Mroczna legenda
Opis fizyczny wysoki, długie ciemne włosy w kolorze espresso, czarne obsydianowe oczy
Charakterystyka postaci Po śmierci jego ojca podczas wojen Tureckich, Mikhail przejmuje obowiązki księcia Karpatian. Jego prawą ręką jest Gregori Daratrazanoff.

Młody Mikhail został postawiony w bardzo trudnej sytuacji. Jego rasa była na granicy wyginięcia. Z niewiadomych powodów bardzo rzadko rodziły się dzieci. Cudem było jeśli przeżyły pierwszy rok życia. W dodatku zazwyczaj byli to chłopcy. Karpatianie zaczynali tracić nadzieję i coraz więcej stawało się wampirami.

Mikhail mimo natłoku obowiązków chciał spotkać się ze świtem. Na szczęście na jego drodze pojawiła się Raven. Pewnej nocy udało jej się połączyć umysłem z Mikhailem. Zainteresowany odnajduje ją. Ku jego zaskoczeniu widzi kolor jej oczu. Miał już pewność, że jest dla niego życiową partnerką.

Następnego dnia, po przebudzeniu zorientował się, że Raven spędza czas z obcym mężczyzną. Poznał nowe uczucie - zazdrość. Pojawił się w gospodzie i "zaprosił" ją do siebie na partyjkę szachów.

Niespodziewanie przybył Byron, Jacques, Celeste, Eric i Vlad. Powiadomili go o śmierci Noelle. Obiecał zając się problemem.

Mikhail szukał osób za to odpowiedzialnych. Podsłuchał rozmowę Harrego, Hansa, Heidi, Eugene i Kurta. Okazało się, że w tym samym celu był tutaj Byron. Jednak nie był wystarczająco dyskretny i Hans wyszedł z bronią, aby go postrzelić. Bez chwili zastanowienia Mikhail rzucił się przed niego w postaci wilka.

Mikhail bojąc się o zdrowie Raven, kiedy będzie spał leczniczym snem, poprosił ojca Hummera, aby ją przypilnował, kiedy będzie spał. Jednak Raven naraziła się na niebezpieczeństwo, próbując ratować Eleanor. Wściekły wyszedł z ziemi, gdy tylko mógł. Razem z Jacquesem, Ericem, Byronem, Tienn, Vladem i Gregori pojawili się na polance, aby zabić ludzi i uratować Raven. Niestety przybyli chwilę za późno i dostała ona śmiertelną ranę. Mikhail musiał ją przemienić, aby miała szansę przeżyć.

Mikhail uważał nieostrożne zachowanie Eleanor za zdradę, jedynie Raven była jego zdrowym rozsądkiem. Raven miała paniczny lęk przed zejściem pod ziemię, dlatego spali w piwnicy.

Mikhail zostawił ją na chwilę samą, ale szybko się zorientował, że wyszła z domu. Co więcej, spotkała się z synem ich wroga, z Rudym. Wściekły czym prędzej do niej wrócił i zaprowadził ją do domu.

W ciągu dnia zostali obudzeni przez jakieś zakłócenia. Rudy znalazł dowody na to, że są Wampirami. Podpalił ich dom. Zostali zmuszeni do wejścia pod ziemię. Mikhail musiał wymusić jej podporządkowanie się mimo jej ogromnego lęku. Gregori uśpił ją, dając jej chwilę oddechu.

Mikhail zostawił ją z Jacquesem, gdy poszedł do Rudego do szpitala. Nie chciał go zabijać, na prośbę Raven. Jednak powinien wziąć jego krew, aby jego lud był bezpieczny. Aby nie pił skażonej krwi, zadanie wykonał za niego Gregori. Wyszli ze szpitala i Mikhail poczuł krew swojego przyjaciela Hummera. Udali się za zapachem, aż zorientowali się, że weszli w pułapkę. Zostali zaatakowani przez wilki. Gregori ochronił go, zabijając je. Dopiero wtedy poczuł, że Raven jest w niebezpieczeństwie. Tak szybko jak tylko mógł zaczął biec w jej kierunku. Jacques leżał ledwo żywy w słońcu. Zostawił go Gregoriemu, aby go uratował. Tymczasem zabił kolejnych dwóch ludzi: Antonio i Dieter.

Następnego powstania ruszył w kierunku Raven. Zorientował się przez ich więź, że Hummer został zabity. Pojawił się na miejscu. Zadowolony wampir powiedział, że ma zmusić swoją partnerkę do wypicia skażonej krwi, która miała wpłynąć na jej wspomnienia. Zgodził się na to, nawet przez chwilę nie wątpiąc, że uda im się ją uratować. Gdy wampir i Raven wyszli to został postrzelony przez Jamesa. Na miejsce przybył wściekły Gregori, który zabił człowieka i wyleczył Mikhaila.

Mikhail ponownie pojawił się tam gdzie była Raven wyzywając wampira na pojedynek. W tym samym czasie człowiek próbował udusić Raven, bez chwili zastanowienia zaatakował go przez odległość i gdyby nie ona to zabiłby go. Andre zorientował się, że niedługo przegra, więc połączył się z Raven, aby czuła każde uderzenia Mikhaila. Tym bardziej zły, zabił go jak tylko Gregori uśpił Raven.

Po walce na polecenie Mikhaila, Gregori obudził ją. Mikhail był wyjątkowo łagodny i jedynie skasował ludziom wspomnienia.

Raven była nową nadzieją dla Karpatian, skoro niektóre ludzkie kobiety mogły zostać przemienione.

Byron powiadomił go, że poczuł na kobiecie zapach Jacquesa. Udali się do domu w którym przebywała i zobaczył ją zakrwawioną nad ciałem swojego brata. Zanim pomyślał zaczął ją dusić. Jacques próbował go atakować rzucając w niego krzesłami. Gdy zrozumiał co się dzieje to puścił kobietę. Wezwał Gregoriego, aby uleczył jego brata. Następnego dnia dał mu krew.

Razem z Jacquesem i Gregorim udali się uratować Byrona. W tym samym czasie kobiety zostały zaatakowane. Raven będąc w ciąży została postrzelona. Gregori połączył swoje siły z Sheą i udało im się uratować zarówno Raven, jak i ich dziecko.

Usłyszał prośbę Falcona o pomoc jego życiowej partnerce. Udał się w miejsce, gdzie była ciężarówka. Tak spotkał Amiras. Zostawił mu zajęcie się upiorem, a w tym czasie przetransportował dzieci do Garego. Razem z Falconem i Jacquesem zastawili pułapkę na wampira. Falcon osłonił go swoim ciałem przed śmiertelnym ciosem. Książę wykorzystał rozproszenie wampira, aby go zabić. Przenieśli Falcona do domu, uzdrowili i oddali pod opiekę Sary.

Advertisement