FANDOM

Bardzo potężna rasa, która ma jako swojego stróża Wilka, który jest w nich. Dzięki czemu mogą się przemieniać. Bardzo szybko i cicho przemieszczać. Wysoko skakać. Są bardzo silni, wytrzymali. Jedynym sposobem aby ich zabić jest wbicie im srebra ( zazwyczaj za pomocą kołka) w serce, a następnie obcięcie głowy, aby na pewno nie mogli się zregenerować. Srebro pali ich ciało, sprawiając niesamowity ból. Polują w stadach. Mają określoną hierarchię. Przestrzegają zasad, które sami ustanowili.

Z natury są drapieżnikami, dlatego czasami zdarza się, że któryś z nich zaczyna atakować ludzi dla samej przyjemności zabijania. Tacy Lycanie stają się Wilkołakami. Często zdarza się, że Wilkołaki poruszają się stadami.

Jak tylko zaczynają mówić, od razu zaczyna się ich szkolenie. Dzieci, które są najbardziej uzdolnione trafiają do elity, która później zajmuje się m.in. zabijaniem Wilkołaków.

Połączenie krwi Lycana i Karpatianina daje niesamowitą siłę. Taka osoba ma talenty Karpatian, bez aż tak wielkiego ograniczenia dotyczącego słońca, ale pali je srebro, posiada w sobie Wilka.

Takie połączenie jest przez nich nazywane Sange rau ( zmieszana krew). W przeszłości Lycan-Wampir zaatakował Lycan praktycznie niszcząc cały gatunek. Od tamtej pory ukrywają się. Żyją wśród ludzi, chroniąc ich. Zabijają każdego Sange rau, czasami przez Moart de argont (śmierć od srebra - osoba zostaje obleczona łańcuchami ze srebra, przykuta srebrnymi hakami wysoko nad ziemią, przy każdym chociażby najmniejszym ruchu pod wpływem ciepła, srebro w organizmie rozpuszcza się i przemieszcza po ciele. Kiedy kawałek srebra dojdzie do serca to taka osoba umiera. Śmierć zwykle trwa do trzech dni.).

Karpatianie chcą pokazać im różnice między Sange rau, a Hän ku pesak kaikak.

Spis Lycan.

--> Powrót