Mrok Wiki
Advertisement
Inna forma nazwiska Selvaggio
Płeć Mężczyzna
Rasa Karpatianin
Wiek ponad 800 lat, 100 lat mniej niż Mikhail
Rodzeństwo Aidan Savage
Partnerka życiowa Desari Daratrazanoff
Znajduje się w drzewku Daratrazanoff
Część w której jest głównym bohaterem Mroczne wyzwanie
Pojawił się w Mroczne pożądanie, Mroczny płomień
Został wspomniany w Mroczny książę, Mroczny blask, Mroczna magia, Mroczna legenda
Opis fizyczny wyższy i bardziej umięśniony niż większość przedstawicieli jego rasy, długie blond włosy, złote oczy
Charakterystyka postaci

Razem ze swoim bratem bliźniakiem byli nazywani "złotymi bliźniakami".

Gdy miał dwanaście lat Bernardo zainteresował się nim. Szkolił go i brał od niego krew. Dopiero po jakimś czasie Julian nakrył go jak zabijał w czasie żywienia. Wampir prześladował chłopca. Stworzył w jego głowie wizerunek niepokonanej istoty. Groził mu na każdym kroku, że wykorzysta jego ciało, aby zaszkodzić jego przyjaciołom. Mógł słyszeć to co słyszał Julian. Chłopiec, aby chronić swoich bliskich zaczął się od nich oddalać. Stał się samotnikiem. Z czasem zyskał na tyle dużo siły, by móc pokonać Bernardo. Jednak ciągle czuł pewien strach i miał problem ze znalezieniem go.

Dał swoją krew Jacquesowi, po jego walce z Randem.

Na prośbę Gregoriego chronił Savannah przez pięć lat jej występów. Nie składał mu raportów, jedynie dbał o jej bezpieczeństwo. Sprzedał swój dom w Nowym Orleanie Savannah i zostawił w nim dla nich wiadomość w kurzu z ostrzeżeniem przed zagrożeniem.

Następnie poszedł wykonać swoje ostatnie zadanie. Poinformować Desari, że jest na celowniku organizacji Morrison. Jednak gdy ją znalazł zrozumiał, że jest ona jego życiową partnerką. Zajął się jej ochroną, a także dzielił się swoją wiedzą z całym zespołem. Desari dała mu wiarę we własne możliwości, dzięki czemu udało mu się w końcu zabić Bernardo.

Advertisement