FANDOM

Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek
Wiek 6 lat w Mroczny blask
Rodzeństwo Alexandria Houton
Znajduje się w drzewku Daratrazanoff
Pojawił się w Mroczny blask
Opis fizyczny kręcone blond włosy, niewielka budowa, niebieskie oczy
Charakterystyka postaci Gdy miał dwa lata to jego rodzice zginęli w wypadku samochodowym. Zaopiekowała się nim jego starsza siostra dając z siebie tak wiele jak mogła. Nie lubił jej gotowania. Był bardzo miłym chłopcem i starał się pomagać jej tak bardzo jak mógł.

Gdy miał sześć lat to został porwany przez Paula. Wampir wpłynął na jego umysł, aby próbował się zabić poprzez skok z klifu, aby wpłynąć na Alexandrię. Jego siostra nie chciała ryzykować jego życiem i oddała się pod kontrolę Paula. Zostali uwięzieni w zagłębieniu w skale na morzu. Jego siostra została przywiązana, ale i tak starała się go ochronić. Gdy zaczął się przypływ to wzięła go na barana, by miał jak najmniejszy kontakt z wodą, a jeszcze później poprosiła go, by wspiął się gdzieś wyżej i "patrolował teren". Dzięki temu był mniej narażony na szkodliwe warunki. Siostra opowiadała mu historie o blond włosym bohaterze, który ich uratuje.

Jednak, gdy pojawił się blond włosy Aidan to po zabiciu wampira chciał zabić Alexandrię. Joshua ze łzami w oczach zaatakował go dużym kijem. Dopiero wtedy Karpatianin postanowił spróbować ich uratować. Zabrał ich do swojego domu. Zamazał wspomnienia Joshuy, aby nie były dla niego aż tak wielką traumą. Pozostawił go pod opieką Stefana i Marie, których bardzo pokochał.