FANDOM

Osoby potrafiące przemieniać się z Człowieka w Jaguara.

Jaguary czują bardzo duży popęd seksualny. Od wieków mężczyźni kontaktowali się z kobietami tylko dla przedłużenia gatunku. Kobietom nie podobało się takie zachowanie, więc coraz częściej łączyły się z ludźmi. Owocem takiego związku jest Pół Jaguar - Pół Człowiek.

W którymś momencie wampir zaczął na nich wpływać. Sprawił, że mężczyźni z tej rasy stali się bardzo agresywni. Atakowali każdego Karpatianina jakiego zauważyli. Z lekceważeniem traktowali kobiety. Bawili się nimi, poprzez znęcanie się, bicie, torturowanie, gwałcenie. Kobiety nie mogły dłużej znieść takiego traktowania. Zaczęły ukrywać się przed mężczyznami i łączyć się z przedstawicielami innych gatunków.

Osoby, które mają w sobie chociaż trochę krwi Jaguara mogą przejść konwersję w Karpatianina.

Istnieje wśród nich "królewska linia". Jaguary z tej linii powinny przewodzić całej reszcie. Są najsilniejszymi przedstawicielami swojego gatunku.

Jeśli Karpatianin spróbuje przemienić osobę z królewskiej linii, to otrzyma mieszańca - pół Jaguara - pół Karpatianina.

Spis Jaguarów.

--> Powrót