Mrok Wiki
Advertisement
Mrok Wiki
Płeć Mężczyzna
Rasa Karpatianin
Wiek ok. 2000 lat
Rodzice Leila i Roman Daratrazanoff
Rodzeństwo Lucian Daratrazanoff, Gregori Daratrazanoff, Desari Daratrazanoff, Darius Daratrazanoff
Partnerka życiowa Francesca del Ponce
Dzieci Tamara Daratrazanoff
Adoptowane dzieci Skyler Rose Thompson
Znajduje się w drzewku Daratrazanoff
Część w której jest głównym bohaterem Mroczna legenda
Został wspomniany w Mroczna magia, Mroczne wyzwanie, Mroczny sen
Opis fizyczny wysoki; ostre rysy; czarne włosy; czarne oczy
Charakterystyka postaci Razem ze swoim bratem bliźniakiem Lucianem, jest zaliczany do Mrocznych bliźniaków. Jedni z najstarszych żyjących Karpatian. Wspólnie eliminowali wampirami. Wspierali się. Dzielili wiedzą, umiejętnościami. Obiecali sobie, że jeśli jeden z nich się przemieni, to drugi go zabije.

Vladimir wysłał ich w świat, aby zabijali wampiry. Jednak w 1500 roku Lucian przemienił się w wampira. Gabriel przede wszystkim skupił się na zakończeniu jego życia. Dostrzegł pewien powtarzalny wzór w jego postępowaniu. Nakrył go na morderstwach. Jednak ciągle nie potrafił się zmusić, aby go zabić. Któregoś razu udało mu się zaskoczyć Luciana i uwięzić ich obu w ziemi.

Obudzili się w świecie, w którym rządziła technologia. Gabriel udał się na ulice szukając pożywienia. Niespodziewanie natrafił na Francescę, która wzięła go za bezdomnego i próbowała mu pomóc. Był w zbyt dużym szoku, aby jakkolwiek zareagować. Powiedział jej kim jest dopiero, gdy byli w jej domu. Ona nie chciała go przyjąć jako partnera. Miała już z góry określone życie i niebawem zamierzała wyjść na słońce. Przerażony, że to uczyni, zapłodnił ją, podczas ich pierwszego stosunku. Nie powiedział jej dopóki nie był pewny, że zaszła w ciążę. Był pewny, że go znienawidzi, jednak tak się nie stało.

Francesca spotkała w szpitalu Skyler, która była strasznie wycofana ze świata. Udało jej się ją przywrócić do życia i postanowiła ją adoptować. Gabriel równie szybko pokochał Skyler i robił wszystko co tylko mógł, aby jej pomóc.

Między czasie poszukiwał swojego brata. Momentami z przyzwyczajenia dzielił z nim uczucia i informacje. W końcu Lucian podstawił się, aby brat go zabił. Gabriel zdążył zrozumieć, że jego brat wciąż jest Karpatianinem, gdy było zbyt późno na zatrzymanie ataku. Na szczęście Francesca była bardzo dobrą uzdrowicielką i poradziła sobie z ranami Luciana.

Aby Skyler miała opiekę w ciągu dnia skorzystali z pomocy Santino i Drusilli, którzy pilnowali jej w ciągu dnia.

Po narodzinach Tamary starali się traktować córki z równą miłością, a Skyler bardzo szybko zaakceptowała swoją siostrę.

Niespodziewanie odkryli, że Dimitri jest życiowym partnerem Skyler. Gabriel bardzo zazdrośnie jej pilnować, zwłaszcza, że była tylko dzieckiem. Jednak parę lat później, gdy Dimitri został porwany i torturowany, Skyler go uratowała i złączyli się.

Advertisement