Mrok Wiki
Advertisement
Mrok Wiki
Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek
Znajduje się w drzewku Pozostałe postacie
Pojawił się w Mroczna magia
Charakterystyka postaci Mieszkał w pobliżu bagien blisko Nowego Orleanu. Gdy miał szesnaście lat to razem z ojcem wypłynęli na bagna łodziom. Zobaczyli, że grupa dzieciaków z miasta płynie na terytorium Staruszka Alligatora. Jego ojciec denerwował się, że tak długo nie wracają, więc postanowili sprawdzić, czy wszystko z nimi w porządku. Nim bliżej przypływali tym większy smród czuli. Jak tylko zbliżyli się do brzegu to zostali cali pokryci przez owady. Słyszeli krzyki dzieciaków, więc mimo wszystko płynęli bliżej. Zobaczyli ogromnego Aligatora, który zabijał, nie dla jedzenia, a dla zabawy. Wiedzieli, że już nie mogą ich uratować. Aligator spojrzał w ich kierunku. Ojciec Beau rzucił na wodę lampę i wszystko w koło zapaliło się, dając im szansę na ucieczkę.

Nie mógł zapomnieć tego co się stało. Jednak któregoś dnia spotkał Juliana. Dopiero jemu opowiedział swoją historię. Razem próbowali zapolować na Aligatora, ale więcej nie udało im się na niego trafić. W podzięce za pomoc Julian wręczył mu bilet na pokaz Savannah.

Na przymus Gregoriego podpłynął do miejsca, gdzie stał razem z Savannah. Zrobił im wycieczkę po bagnach, opowiadając im swoje życie. Powiedział im również historię o Staruszku Alligatorze. Wspomniał, że poznał Juliana. Gregori oczyścił jego umysł z wpływu wampira. Gdy się rozstawali to Beau poprosił, aby Gregori nie był zbyt ostry, jeśli zaatakowałby go któryś z jego znajomych.

Znalazł go Gary prosząc o pomoc dla Gregoriego i Savannah. Zgodził się po nich popłynąć i przekonał się, że udało im się zabić Aligatora. Na prośbę Garego pomógł im przetransportować się do starej kryjówki Juliana i odpłynął.

Advertisement