Mrok Wiki
Advertisement
Płeć Kobieta
Rasa Człowiek => Karpatianka
Wiek 23 lata w Mroczny blask
Rodzeństwo Joshua Houton
Partner życiowy Aidan Savage
Znajduje się w drzewku Daratrazanoff
Część w której jest głównym bohaterem Mroczny blask
Został wspomniany w Mroczna magia, Mroczna legenda
Opis fizyczny niska, smukła, pełne kształty, szafirowe oczy, wysokie kości policzkowe, fantastyczne nogi, długie złote włosy, blada cera
Charakterystyka postaci Alexandra jest wspaniałym grafikiem. Gdy miała dziewiętnaście lat to straciła rodziców w wypadku samochodowym. Zajęła się swoim bratem Joshuą. Kiepsko gotuje. Pracowała bardzo ciężko, aby mieli zapewnione jak najbardziej normalne życie.

Ma dar wyczuwania, że dzieje się coś złego.

Pewnego dnia starała się o pracę u Thomasa Ivana twórcy gier o wampirach. Udała się na spotkanie z nim, gdzie jemu zależało na niej bardziej w sferze prywatnej. Wyszła nagle ze spotkania, gdy poczuła, że dzieje się coś złego. Henry z którym zostawiła swojego brata został zamordowany. Pobiegła go znaleźć by spotkać go na granicy klifu z Paulem. Wampir bawił on się nimi chcąc Alexandry. Wierzył, że może ją przemienić, aby została jego życiową partnerką. Złamał Alexandrę grożąc jej bratu. Uwięził rodzeństwo w zagłębieniu skały, która znajdowała się na morzu. Tam wampir spał. Ona została przywiązana. Nie mieli jak uciec. Wieczorem pojawił się przypływ. Było im zimno, byli cali zlepieni morską wodą, przemarznięci, zagłodzeni, spragnieni. Aby Joshua się nie bał opowiadała mu bajki o blond włosym bohaterze, który ich uratuje.

Paulowi nie udało się dokończyć przemiany, kiedy odnalazł ich Aidan. Początkowo myślał, że jest tylko człowiekiem i po przemianie oszaleje.

Jednak gdy zaatakował go Joshua to postanowił spróbować ich ocalić. Zabrał ich do swojego domu.

Alexandra cierpiała wyrzucając ze swojego ciała resztki krwi wampira i przemieniając się w Karpatiankę. Mimo tego, że była przerażona to starała się być dzielna dla swojego brata. Josh został pod opieką Marie i Stefana.

Między czasie Thomas próbował się do niej zalecać, co bardzo denerwowało Aidana.

Aidan próbował jej wytłumaczyć kim teraz jest i co się z nią stało. Alexandra wyczuła nieumarłego, więc Aidan poszedł do sprawdzić. Pozostała z nim połączona mentalnie i dzięki jej ostrzeżeniu nie został znienacka zaatakowany od tyłu. Jednak został poważnie zraniony. Alexandra razem ze Stefanem ruszyli do Aidana. Dała mu swoją siłę i dzięki temu mógł pokonać ostatniego z wampirów. Następnie dała mu swoją krew i zaczęła obkładać ziemią jego rany. W tym czasie Stefan posprzątał pobojowisko.

Obudził ją Aidan dając swoją krew. Mary pokazała jej bukiet czerwono-białych róż, który dostała od Thomasa. Oprócz kwiatów przysłał też do nich dwóch policjantów, z którymi musieli porozmawiać. Alexandra zadzwoniła do Thomasa, który od razu przyszedł. Aidan sprowadził na niego serię "wypadków". Alexandra zgodziła się wyjść z Thomasem do teatru.

Alexandra uparła się i razem z Aidanem odwieźli Josha do szkoły mimo tego jak bardzo było to dla nich bolesne ze względu na wschodzące słońce. Alexandra coraz bardziej czuła się jak więzień. Wszystko zaczęło ją przerażać. Zanim pomyślała wybiegła na zewnątrz. Czym prędzej Stefan za nią wybiegł, osłonił ją koszulką i wniósł do środka. Aidan wściekły ją przejął i przestał panować nad tym co robi i mówi, przez co przestraszył ją. Zorientował się co zrobił, więc pozwolił jej się odsunąć. Zrozumiał, że przez cały czas tak bardzo od niego ucieka, bo on próbuje ją na siłę zmusić do wszystkiego. Postanowił dać jej chwilę wolności.

Alexandra pobiegła na górę do pokoju dla niej przeznaczonego, który był zaprojektowany według jej marzeń z przedmiotami i ubraniami, które chciałaby mieć. Josh powiedział jej, że pomagał Aidanowi przy kupnie. Alexandra poszła przeczytać Joshowi bajkę do snu, co zakończyło się bitwą na poduszki. Przebrała się i poszła z Thomasem do teatru. Jednak nie bawiła się tak dobrze jak chciała dlatego pojechała taksówką na tańce. Duża ilość mężczyzn podchodziła do niej, chwilę pogadała z Brianem, jednak nie znalazła tutaj tego czego szukała. Gdy chciała wyjść to ujrzała jak tłum się rozstępuje, a w jej kierunku idzie Aidan. Poprosił ją o taniec i tylko o to, dlatego się zgodziła. Skończyło się na seksie.

Alexandra wyszła nad ocean, wyczuła niebezpieczeństwo i zobaczyła jak ktoś skacze z klifu. Pobiegła w tamtym kierunku wbrew prośbą Aidana, aby na niego zaczekała. Na górze stał zabójca tej osoby - Gregori. Chwilę z nią porozmawiał i zbeształ Aidana, że pozwolił się jej tak bardzo od niego oddalić. Aidan został spalić ciała.

Aidan obudził Alexandrę informując ją o porwaniu Josha, kazał jej zaczekać i udał się, aby go odbić. Udało mu się i wrócił z chłopcem do domu.

Advertisement